vineri, 26 iunie 2009

Daca tot veni vorba...

Daca tot veni vorba de schimbari climatice, astazi se incheie " Saptamana verde" si se anunta castigatorii unui concurs la care m-am inregistrat si eu. Competitia se numeste "60 second film competition" si ideea era crearea unui filmulet de 1 minut in jurul temei "Change begins at home:Creating a better environment".Am aflat de aceasta competitie cu 5 zile inainte de a se incheia.N-am stat mult pe ganduri si am luat camera video si impreuna cu niste colegi de clasa ne-am dus in parcul mare in speranta ca vom reusi sa filmam cateva cadre bune.Eu zic ca filmuletul a iesit bine, avand in vedere timpul scurt pe care l-am avut la dispozitie.Am dorit neaparat sa ma inscriu deoarece concurentii de pe primii 3 locuri isi vor vedea filmuletul pe marile ecrane la mini-festivalul de filme din Brussel in Octombrie.Cu speranta ca voi prinde macar locul 3 va las cu filmuletul meu:

Un comentariu: